.share-twitthis{ background:url(http://tinyurl.com/ay2jsc) 10px top no-repeat; padding-left:42px; font-size:11px; line-height:18px; }

Thursday, August 21, 2008

Biodata Admin/Penulis

Sebenarnya aku ingat aku malas nak post mengenai biodata atau personaliti aku.Tetapi tak tahu sebab ape dan mengapa hati aku ni menyuruh jugak aku buat post mengenai personaliti aku.Eish...

Nama Penuh : Umar Abdul Aziz Bin Hj.Mohammad Affandi
Tarikh Lahir : 22 Ogogs 1990
Tempat Lahir : Besut,Terengganu
Tempat Tinggal Sekarang : Besut,Terengganu
Sekolah : Sekolah Rendah(Darjah 1-6) , Sekolah Menengah(Form 1-Form 6 High)

1)Form 1(3 Bulan)-Sekolah Menengah Agama SMI AMAN,Kota Bharu,Kelantan
-Form 1 hingga form 3 -Sekolah Menengah Agama Ittifakiah

2)Form 4(7 Bulan) - Sekolah Menengah Agama Maarif
-Form 4(slps bulan 7 hingga Form 6 Bawah - Sekolah Menengah Kebangsaan Putra)

3)Form 6 Bawah - Sekolah Menengah Kebangsaan Tengku Mahmud

4)Form 6 High -(KEMBALI SEMULA) - Sekolah Menengah Kebangsaan Putra

Hobi : Tengok bola,surf internet,dengar lagu,tengok filem/drama,makan,tido,baca komik/majalah

Cita-Cita : arkitek/pereka grafik animasi/pemain bola sepak

Moto : Janganlah berlumba moto di atas jalan....Hehehe takder la....ni moto aku "Usaha tangga kejayaan".(Ceh,cam skema je)
...Mawi suka tengok criter ultromen, sudah baca artikel ini silalah hantar komen...

Share

0 KOMEN:

 

Metro Skandal. Powered By Blogger © 2009 Bombeli | Theme Design: ooruc