.share-twitthis{ background:url(http://tinyurl.com/ay2jsc) 10px top no-repeat; padding-left:42px; font-size:11px; line-height:18px; }

Wednesday, December 23, 2009

PicJoke ?

Kenal tak dengan web Loonapix ? dan mesti korang kenal dengan web Photofunia kan.Kedua-dua web yang aku sebut tu mempunyai kaitan dengan web PicJoke kali ini.Web PicJoke ini sememangnya mempunyai fungsi yang same dengan web Loonapix dan Photofunia cume yang bezanya ialah jenis gambar je yang lainnyer.

Dalam web PicJoke telah menyediakan lebih daripada 50 gambar yang boleh korang pamerkan gambar kesukaan korang tu dalam web PicJoke ni.Camner nak buat ? Ala senang je upload/pilih gambar kesukaan korang tu.Pastu korang pilih mane-mane jenis gambar PicJoke yang korang suke tu untuk korang letak gambar korang tu kat gambar PicJoke tu.Senang je kan ? Jom try sekarang.!


P/S :
Thanks to seorang blogger yang telah bagitahu info web PicJoke ni kat aku.Aku tak ingat dah blogger ni name ape.Thanks 4 u k.

...Mawi suka tengok criter ultromen, sudah baca artikel ini silalah hantar komen...

Share

8 KOMEN:

Anonymous said...

cool

Goldman said...

untuk harga emas jongkong dan lain2 yang hebat sila hubungi saya di goldman999.9@hotmail.com

harga lagi murah daripada habib poh kong dan dealer2 lain. bekalan antarabangsa

terima kasih

Dunia Mommy Comel said...

wah best cmne nak buat nih

The Muppets Boy said...

ala bilacomeljadicomot(panjang tul name), senang je awk upload/pilih je mane2 gambar yang awk ske tu,pastu pilih la efek gambar yang awk nak tu,pastu selesai la,mudah je...masuk je kat web tu...

pemandu cute said...

Comel ye artis ni..
lupa nama dia.. artis Indon kan

The Muppets Boy said...

la pemandu cute, xkan xkenal dgn artis ni...dia ni la nia ramadhani...yang berlakon sinetron paling popular kat malaysia tu "bawang merah bawang putih" tu...

MR KHAI said...

gila cun awek tue...
meleleh air liur aku tengok
hahahaha

jom link dengan aku nak?

The Muppets Boy said...

haha giler la,sampai meleleh?hehe..
ler kalau ko nak linkkan/exchange link blog ko tu,ko pegi la kat link kat atas blog aku tu yang ade tulis "exchange link",ko klik situ,n ko link/tulis la blog ko tu kat situ...ape la

 

Metro Skandal. Powered By Blogger © 2009 Bombeli | Theme Design: ooruc